آئین نگارش مکاتبات اداری

ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات ، افکار و رفتارهاي انساني از يک شخص به شخص ديگر . به طور کلي هر فرد براي ايجاد ارتباط با ديگران و انتقال پيام هاي خود به ايشان از وسايل مختلف استفاده مي کند  

سرفصل ها:

ارتباطات به عنوان فلسفه وجودي نوشتن
شناخت نامه‌هاي اداري، انواع آن و ضوابط مورد عمل در تدوين آن‌ها
مراحل و نحوه تهيه و تنظيم نامه‌هاي اداري و صورت‌جلسه
نگارش اداري، نشانه‌گذاري، ويرايش و پردازش نوشته‌هاي اداري
ويژگي‌هاي يک نوشته اداري مناسب
 

 

مدت زمان : 12 ساعت
تاریخ و محل برگزاری :