کار آفرینی
|
کار آفريني عبارتست از فرايند ايجاد ارزش از راه تشکيل مجموعه منحصر فردي از منابع به منظور بهره گيري از فرصت ها ، فرآيندي است که منجر به ايجاد رضايت مندي و يا تقاضاي جديد مي گردد
|
6 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
|
|
|
آئین نگارش مکاتبات اداری
|
ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات ، افکار و رفتارهاي انساني از يک شخص به شخص ديگر . به طور کلي هر فرد براي ايجاد ارتباط با ديگران و انتقال پيام هاي خود به ايشان از وسايل مختلف استفاده مي کند
|
12 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
گزارش نویسی
|
آشنايي با فرهنگ اصطلاحات اداري و کاربرد به جا و دقيق واژه ها در مکاتبات، يکي از عوامل مهم در روابط صحيح اداري است. مکاتبات غير اصولي موجب اتلاف وقت، هزينه و اجابت نشدن درخواست ها و موثر واقع نشدن پاسخ ها و در نهايت نشانگر ضعف مديريت در يک سازمان است.
|
20 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران
|
سازمان به عنوان يک نهاد اجتماعي نيازمند ارتباطات است مديران دريافته اند که ارتباطات موثر با کارکنان و درک انگيزه هاي ارتباطي آنان در توفيق مديران در دستيابي به اهداف طراحي شده سازمان عامل موثري است.
|
16 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
کاربرد فناوری اطلاعات
|
به طور خلاصه فناوري اطلاعات به مطالعه ، توسعه ، پياده سازي ، پشتيباني يا مديريت سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر رايانه ، خصوصاً برنامه هاي نرم افزاري و سخت افزاري رايانه مي پردازد.
|
6 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
شناخت دانش و پیشرفت های روز دنیا
|
از لحاظ لغوي بايد بين دانش (Knowledge) و علم (Science) تفاوت قائل شد. از نظر رابطه منطقي ميتوان گفت که دانش (معادل Knowledge در فلسفه و شناختشناسي حوزهٔ زبان انگليسي) مجموعهٔ جامعتر و کلّيتري نسبت به علم (فقط معادل Science) بوده و علم ميتواند به نحوي زير مجموعهٔ دانش به عنوان تمامي آگاهيهاي انساني تلقي شود.
|
4 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری
|
انتخاب چارچوب هاي جديد مديريتي به تناسب فرهنگ و قانون اساسي کشور ها به گونه اي که تسهيل کننده سياست ها و اقدامات توسعه اي باشد ، براي همه کشور ها و به ويژه کشورهاي درحال توسعه نه فقط يک هدف ، بلکه يک ضرورت اجتناب ناپذير است.
|
8 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
آشنایی با مبانی اصول اصلاح الگوی مصرف
|
آشنايي با الگويي از دانش مصرف انساني شامل باورها، رفتارها، مجموعه اي از عادات ، ارزشها، اخلاق ، الگوهاي خاص مصرف در شرايط گوناگون اجتماعي که نماد علمي آن الگوهاي مصرف در هر سامانه از قبيل فرد، خانوار، بنگاه ، دولت و ملت مي باشد.
|
8 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|
|
|
مدیریت دانش سازمانی
|
مديريت دانش به عنوان يک عامل مهم و اساسي در توسعه اقتصاد ملي کشورهاي دنيا شناخته شده است. دانشي خاص، که براي شخصي که آن را کسب مي کند ارزشمند است .
|
8 ساعت
|
|
نفر ساعت مصوب سازمان
|
جزئیات بیشــتر
|
|